امروز من

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

عجب روزی بود

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
شرمنده فقط عزیزم میتونه از این قسمت استفاد کند ببخشید
به وبلاگ عشق من خوش آمدید ................................. ............ ....................................

نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت0:48---15 آذر 1389
سلام
ممنون عزیز که این همه به من فکر میکنی و به من محبت داری.راست میگی من به خاطر اینکه بچه ها پشت سر تو حرف زدند خیلی خیلی ناراحت شدم.هر چی تو دلم بود رو ریختم بیرون و کلی داد و بیداد کردم .میخواستم خفه شون کنم.(الان داری میگی که ببخشید بد نوشتم حالا این جا جوابتو میدم. ببین عزیز نفس کشیدن تو و حرف زدن تو و هر چیزی که به تو مربوط میشه برای من عزیزه حالا که اینارو مینویسی راستش تو دلم قند آب میشه/حالا ادامه نظر!!!)
من دوست دارم وقتی که با هم سر کلاس هستیم نهایت استفاده رو از کلاس ببری و باور کن ناراحت میشم وقتی میبینم سر به هوا میشی عزیزم گوش کن تا منم بتونم درس بخونم و درس گوش بدم.
در ضمن اون یادگاری کوچکی که بهت دادم اصلا قابل تو رو نداره وهیچ ارزشی نداره به جز ارزش معنوی که دوستیمون ومحبت تو بهش میده .
از ته دل میگم آرزو میکنم که همیشه شاد باشی.به قول خودت بخند گلم!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 15 آذر 1389برچسب:,ساعت1:12توسط عاشق | |